Welcome to the world of Love and sorrows!

Welcome to the world of Love and sorrows!
Don't Cry when your hurt, Stand up and say you diden't feel it

måndag 1 augusti 2011

Random ^-^

Well wooow heii  folks ^_- haha Ojj jag har inte lagt upp något på länge! 
  
Sååå jag kan jue beretta vad jag har haft för mig under sommaren ^^
Jo om jag inte nämde det (vilket jag inte gjorde xD) så var jag på LINKIN PARK!!!!!!! det va sjuuuuuuukt bra man kan inte bretta hur AWSOME det var x3 
Hehehe!! tyvärr tog jag inga kort o.o''
jag har oxå vart på skara sommmarland haha väldigt roligt :3
vi åkte alla caruseller där badade i poolerna dock då jag spela död i vattnet det va as kul för en kompis vart liksom omg vad gör du!? bad vaktten kollade lite roligt på mig hihi x) acivment clear!
Ni borde lyssna på bandet  Blood on the dance floor
dom e roliga o as bra ^-^

Hah vad har man mer gjort dåe?..Jo juste körde in med en kross i ett träd ...så inteligent av mig ^^
pang bom bom krash XD skadade mig inte som tur va haha!!
Tjaa sen har jag Badat  ska nue snart på en festival i dum dum dum *music* ha det får du inte veta xD


 Jag o min kompis gjorde detta video klipp nu i sommar oxå xD okei baii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar