Welcome to the world of Love and sorrows!

Welcome to the world of Love and sorrows!
Don't Cry when your hurt, Stand up and say you diden't feel it

onsdag 3 augusti 2011

Heii allihopa igen jag vet faktiskt inte ens det e någon som läser det kvittar det e skönt att skriva  :)
Tjaa jag har blivit ombad att skapa en websida  för min foster mamma's företag så nu studerar jag för det.. inte det lättaste men jag ska försöka ^-^ Jag har tänkt mycket senaste tiden o.o'' Har varit lite ostabiliserad i hjärnkontoret ha-ha  Ska snart på festivalen   faktiskt imorron ^-^  Ska bli roligt för jag ska träffa en gammal vän jag inte sett på mer än ett halv år  och sen e man med sin bästis  fett awsome :)Massa band kommer spela !! :) aja baii baii :)


Ibland kännder jag mig fångad i mina tankar som om kedjor holler mig fast och som om jag e in mardröm kanske svårt att förstå men det bara e så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar