Welcome to the world of Love and sorrows!

Welcome to the world of Love and sorrows!
Don't Cry when your hurt, Stand up and say you diden't feel it

lördag 14 maj 2011

Euro Vision Song Contest!

                                    AZERBAJDZJAN!!!!!!  ja!! dom vann!!  :)

                                Jupp! så va det med det då :)   hmm inte riktigt dom bästa enligt mig faktiskt tyckte jag mycket bättre om  Finland! ;)    Sorry för det gamla video klippet -.-'  det nya fanns inte men jag skulle vell ha filmat själv, men då var man ju klantig o glömde!! :P  BRA jobbat antar jag! :P   Lite oretvisst att Sverige belv ner putade av Italien i sista stund!!! Men jag e då stolt över Sverige!  :)  bra gjort Erik! Men jag måste säga VAFAN  varför gav Danny ut rösterna?!!! Hihi i alla fall   dela gärna med er om vad ni tyckte var bättre!! :)  ja hmm ska nog visa min favo också!  här e den ! <33
<3

Finland! <3

Jupp ha det bra! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar